Kalite Felsefemiz
GOS kalitesi, tüm dünya tarafından bilinmekte ve taktir edilmektedir. Bu kalite seviyesine ulaşmak ise GOS’un hassas ve detaycı yapısı ile son teknoloji üretim sistemlerinin birleşimiyle ortaya çıkmıştır. Üretim aşamasında ve üretimden sonra her zaman dikkatli bir planlama ile ilerleyerek ürün niteliğini koruyan ve yeni teknolojilerle bir yukarıya çıkaran sistemler oluşturuyoruz. Bu sistemleri alanında uzman profesyonel kadromuzla daha da güçlü hale getirerek gerçek GOS kalitesine ulaşıyoruz.
Kalite Sertifikalarımız
Kalite Sertifikalarımız
Garanti Koşulları
Dünya standartlarının üzerinde bir üretim kalitesine sahip olan GOS’ta, ürün garantisi uzun ve sürdürülebilir bir metot ile gerçekleştirilmektedir.

Halihazırda var olan garanti koşullarına ek olarak GOS, sunduğu güven ve ikili ilişkileriyle ürünlerinin her zaman arkasında durmaktadır. Gelişen ve küreselleşen dünyada çözüm odaklı bir ticaret vaat eden GOS, ürünlerini büyük bir önem ve kaliteyle üretmesinin yanında, sağladığı garantiyle de müşterileriyle olan güvenini tazelemektedir. Oluşabilecek herhangi bir aksaklıkta GOS satış sonrası birimi hemen harekete geçerek en doğru çözümü sunmaktadır.

Ticarete güven, üretime kalite katmaya devam eden GOS, çözüm odaklı çalışmalarıyla geleceğe doğru ve güvenli hedeflerle ilerlemektedir.
Satış Sonrası
Ürünlerimiz size ulaşır ama iletişimimiz asla kesilmez. Satış sonrası hizmetlerimizle güven içinde GOS kalitesini kullanabilir ve bizimle birlikte gelişmeye devam edebilirsiniz. Kullanma Kılavuzu, Müşteri İlişkileri, Bayi Toplantısı, Bilgi Desteği, Danışmanlık.

Sıfır hata politikası gereği, bir ürünün üretimi kadar satış sonrası hizmete de önem veren GOS, bu anlamda müşteri memnuniyetini artırmakta ve olumlu geri bildirimler almaktadır. Bu geri bildirimler doğrultusunda ürünler geliştirilmekte ve hataların önüne geçilmektedir.

Satış sonrası memnuniyet gereği ayrıca periyodik olarak mühendisler, müşterileri ziyaret etmekte, ürünlerdeki problemlerin çözümü ya da eğitimler konusunda teknik destek vermektedir. Müşteriler fabrikaya davet edilerek bilgi ve tecrübe paylaşımları yapılmaktadır.